HANYA SEKALI RAWATAN MAMPU MENGHILANGKAN KEDUTAN DAN GARIS-GARIS HALUS DIWAJAH DENGAN RAWATAN HANA COLLAGEN ACUPUNTURE πŸ’“.


Wajah kita merangkumi struktur tulang dan otot muka. apabila usia meningkat, kulit turut mengalami perubahan dengan kandungan kolagen semakin menyusut. jalinan kolagen yang sedikit dan tidak kukuh membuatkan kulit menurun, tidak lagi anjal dan tegang. Otot-otot juga mula mengalami kesan penuaan dan melendut menimbulkan garisan kecil yang menghala ke bawah. 

Sini saya beritahu 6 faktor terjadinya kulit kendur. Faktor yang pertama ialah semestinya faktor usia. Apabila usia semakin meningkat, paras hormon dalam badan akan berkurangan. Bagi wanita yang telah menopous, hormon estrogen yang berperanan penting dalam penghasilan kolagen akan berkurangan dan menyebabkan kulit hilang keanjalan. Sel-sel di dalam badan juga kurang aktif. Faktor yang kedua pula ialah graviti. Daya tarikan graviti yang menarik semua objek ke bumi mempunyai kesan yang sama terhadap kulit kita. Yang ketiga, pancaran matahari. Sinaran matahari yang kuat boleh membuatkan kulit kita cepat berkedut dan kendur melalui proses pengoksidaan. Yang keempat ialah kekurangan air dalam tubuh badan. Sekiranya kulit mengalami dehidrasi kerana kekurangan air, kulit akan kendur dan berkedut tau haa. Sebabtu air sangat penting dalam badan kita. Faktor yang kelima ialah kurang vitamin. Kulit memerlukan vitamin A dan C untuk menghasilkan kolagen. Oleh yang demikian, kekurangan vitamin tersebut juga boleh mengakibatkan kulit berkedut. Dan faktor yang terakhir sekali ialah tabiat berulang. Tabiat berulang itu seperti sekiranya anda suka tidur di sebelah bahagian yang tertentu, garis-garis kedut akan mula terbentuk pada sebelah muka yang terhimpit. Sekiranya seeorang itu suka mengerutkan dahi, garis-garis kedut akan mula terbentuk pada dahi. 

Sekarang anda semua sudah tahu kan apa sebab terjadinya kedutan diwajah. Sekarang saya akan terangkan pula apa itu Hana Collagen Acupunture. Hana Collagen Acupunture adalah alternatif yang paling selamat, sangat mudah untuk wajah yang lebih tegang, sihat dan muda. Anda tak perlu risau akan sebarang komplikasi seperti pembedahan yang lain. Dengan menggunakan benang khas yang dimasukkan kebawah kulit, maka kulit muka akan diangkat semula. Rawatan ini sememangnya direka untuk pesakit yang tidak mahu pembedahan yang invasif, ia boleh mengurangkan kendur yang teruk sekitar pipi, jawline dan leher dengan lebih cepat dan kurang risiko berbanding pendekatan konvensional. Masa yang diambil bagi rawatan ini adalah dalam 30 minit hingga 45 minit. Masa yang diambil juga bergantung kepada jumlah benang yang ingin dimasukkan oleh doktor. 

Selepas selesai anda membuat rawatan ini. Anda boleh terus bekerja seperti biasa. Walau bagaimanapun, anda dinasihatkan supaya tidak membuat sebarang kerja keras atau latihan berat selama dua hingga tiga minggu berikut untuk membolehkan pemulihan sepenuhnya. Tempoh ketahanan benang kolagen ini akan kekal antara enam bulan sehingga dua tahun. Benang akan serap kedalam muka kerana berlakunya proses fibrosis pada bahagian muka yang dimasukkan benang tersebut. 
Kelebihan rawatan Hana Collagen Acupunture ini ialah :-

  1. Mendapatkan hasil yang baik.
  2. Tiada parut yang merosakkan kulit.
  3. Satu rawatan sahaja sudah berkesan.
  4. Satu rawatan yang tiada kesan bengkak ketara.
  5. Memberi bentuk muka yang menarik. 
  6. Menegangkan kulit yang kendur dan berkedut.
Mari kita baca apa testimoni pelanggan yang sudah membuat rawatan ini di Marissa. 

"Nama saya Hani berusia awal 50 an , dah lama saya mencari rawatan untuk membaiki wajah saya yang kusam. Adik beradik saya semuanya perempuan dan kami sering berkongsi tips kecantikan. Kakak saya yang berusia hampir 60 tahun masih kelihatan awet muda, bila saya berjalan dengan dia, orang sering menganggap saya kakak. Ini membuatkan saya berasa stress. Orang kata wajah saya 10 tahun lebih tua dari usia yang sebenar"

INILAH KISAH YANG MENGUBAH HIDUP HANI  

"Pada satu hari, saya telah menghubungi kakak saya, dan bertanyakan rahsia yang sebenar sehinggakan kakak saya kelihatan seperti wanita berusia 30 an , kemana-mana dia pergi, dia sering dipanggil adik, sedangkan saya sering dipanggil “mak cik”.  Kakak saya ini seorang yang suka berahsia, namun setelah saya paksa dia pun memberitahu saya bahawa dia telah membuat rawatan di MARISSA AESTHTIC. Tanpa membuang masa, saya telah menghubungi Marissa dan membuat tempahan online untuk konsultasi. Menurut konsultant selepas scan analisis wajah, barulah rawatan yang sesuai akan di buat dan hasilnya saya dah berubah menjadi cantik dan muda lebih usia"

 


WAHHH GEMBIRANYA DENGAR TESTIMONI BEGINI KAN. KAMI DI PIHAK MARISSA PUN SUKA APABILA PELANGGAN KAMI BERPUAS HATI DENGAN HASIL SELEPAS MEMBUAT RAWATAN INI. APA TUNGGU LAGI, YANG BERMINAT MARILAH PM SAYA DI NOMBOR BAWAH INIπŸ’“





Comments

Popular posts from this blog

BENGKEL MARISSA ( Mengupas masalah hormon)

kini kurus dengan lebih mudah dengan adanya rawatan teknologi baru redlight di Marissa

HAPUSKAN PIGMENTASI TANPA RASA SAKIT HANYA DENGAN TEKNOLOGI BARU REDLIGHT DI MARISSA