RAWATAN FACIAL REFRESH LASER RF UNTUK MENDAPATKAN WAJAH KEMBALI TEGANG !

Hai korang, blog saya pada hari ini ialah tentang facial laser RF. Apa itu laser RF? Saya cerita sedikit ye. Laser RF ini ialah satu rawatan yang menggunakan pamcaran sinar laser dengan teknik Radio Frequency (RF). Laser RF akan dipancarkan pada bahagian-bahagian wajah terutamanya di bahagian dagu dan pipi yang berlemak dan kendur. Gelombang RF akan memecahkan lemak-lemak yang berlebihan, dan menarik semula kulit yang kendur dan jatuh menjadi tegang. 

Kalau korang nak tahu, makcik-makcik yang korang nampak dalam cerita korea semua kulit cantik je kan. Haa semua sebab pergi buat rawatan muka tau sebab itu kulit muka mereka nampak lembap, flawless, cerah, awet muda dan bebas kedutan. Senang cerita memang best lah rawatan ini sebab sekali je buat, muka dah bersih dan kulit kusam dan kendur pun tiada lagi. Memang tak perlu facial yang mahal untuk hilangkan masalah kedutan dan kendur ini. 

Sekaranglah masa untuk korang semua dapatkan rawatan ini sebab ianya tidak menyakitkan, tidak merosakkan kulit atau meninggalkan parut, tidak perlu masuk ke hospital untuk menjalani rawatan ini dan paling menariknya ialah hasil selepas membuat facial RF ini memang terbaik lah. Korang janganlah risau untuk membuat rawatan di tempat kami kerana tempat kami ini ialah Klinik Estetik yang diasaskan oleh pakar kecantikan Dr. Rushmini Maris Ismail. Dan rawatan-rawatan semuanya dilakukan oleh pakar konsultant yang berpengalaman lama didalam bidang ini. 

Orang yang sesuai untuk mendapatkan rawatan ini ialah mereka yang mempunyai masalah kulit wajah yang kendur dan kedut. Keduanya, mereka yang mempunyai masalah lemak-lemak dibawah dagu dan pipi. Ketiga, mereka yang mempunyai kulit yang kusam dan terakhir mestilah mereka yang inginkan wajah yang tegang. 

Masih ragu-ragu lagi ke dengan rawatan ini? Takpa sini saya tunjuk sedikit testimoni pelanggan-pelanggan yang telah menjalani rawatan di Marissa Estetik 💓


Puan Nadia, 31 tahun
”walaupun usia baru awal 30an tapi muka kendur macam dah berusia sangat. Ramai juga yang tak percaya yang saya masih diawal 30an. Bagi saya still muda lagi kan. Disebabkan wajah saya yang kendur ni yang buat saya kelihatan tua sebelum usia. Setelah saya buat Facial RF di Marissa Aesthetic atas suggestion dari kawan saya, kini wajah saya kembali tegang dan yang paling penting wajah saya nampak fresh sangat-sangat. ”

Puan Ruzianna- 48 tahun
”Dalam usia saya yang hampir 50 tahun ni, saya masih memikirkan kecantikan. Tapi dengan usia saya yang sekarang kulit wajah kelihatan semakin kendur. Ada satu hari tu saya ternampak iklan Marissa Aesthetic yang ada macam-macam rawatan yang disediakan, jadi saya pon cuba rawatan yang sesuai dengan masalah saya. Alhamdulillah, usia bukan penghalang untuk kelihatan cantik lagi-lagi untuk dapatkan kulit wajah yang tegang. Layanan staff-staff di Marissa Aesthetic juga amat baik. Terima kasih Marissa Aesthetic.”

WAHHH, BESTKAN BACA FEEDBACK PELANGGAN-PELANGGAN TERSEBUT. TAKKAN NAK BIAR MEREKA JE DAPAT KULIT WAJAH MACAMTU. KORANG PUN MESTI NAK DAPATKAN KULIT WAJAH YANG DAH LAMA KORANG IDAM KAN. JOM WHATSAPP SAYA DEKAT LINK DIBAWAH INI UNTUK KETAHUI LEBIH LANJUT 💋





Comments

Popular posts from this blog

BENGKEL MARISSA ( Mengupas masalah hormon)

kini kurus dengan lebih mudah dengan adanya rawatan teknologi baru redlight di Marissa

HAPUSKAN PIGMENTASI TANPA RASA SAKIT HANYA DENGAN TEKNOLOGI BARU REDLIGHT DI MARISSA