TAKNAK KE TAMPIL MUDA DENGAN RAWATAN FILLER DI MARISSA AESTHETIC ? JOM KENALI APA ITU FILLER 💓 

Hai sayang, harini saya nak berkongsi tentang rawatan filler. Tahukah anda apa itu filler ? Filler ialah suntikan yang mengandungi kolagen ke tempoat atau bahagian kosong yang menampakkan kecacatan atau kekosongan. Ia juga membantu untuk mengurangkan garis-garis halus serta memperbaiki ketegangan dan keremajaan kulit muka. Apabila usia seseorang meningkat, wajah secara semulajadi akan kehilangan lemak subkutaneus. Otot muka akan mula mengecut dan menyebabkan muka berkedut. Rawatan filler boleh dilakukanuntuk mempebaiki semula bahagian-bahagian wajah yang menampakkan kecacatan. Selain itu, ia juga boleh digunakan untuk memontokkan bibir nipis, meratakan wajah yang mempunyai part lekuk, menghilangkan kedut serta garis-garis halus. Filler sangat membantu kepada mereka yang mempunyai tanda-tanda awal penuaan dan ia juga sebagai nilai tambah muka untuk peremajaan kembali kulit wajah tanpa pembedahan. 

Anda semua mesti nak tahu kan apakah manfaat yang diperolehi selepas melakukan rawatan ini ? Manfaatnya ialah utnuk menangani masalah garis-garis dan kedutan, memperbaiki struktur wajah, menyembunyikan parut pembedahan dan jerawat dan menambah keanjalan dan ketegangan kulit. Anda tak perlu risau atau takut untuk melakukan rawatan ini kerana rawatan filler di Marissa Aesthetic sememangnya selamat. Ia dilakukan oleh doktor pakar yang berpengalaman serta bertauliah dan mengikuti prosedur-prosedur yang betul. Cara rawatan ini pula menggunakan jarum yang halus yang dicucuk masuk kebawah lapisan kulit ke bahagian-bahagian yang kosong. Sememangnya ia berbeza dengan rawatan di klinik estetik yang lain. Istimewanya rawatan filler di Marissa adalah rawatan ini halal kerana kolagen yang digunakan diformulasikan daripada bahan-bahan semulajadi seperti buah-buahan, tiada bahan kimia serta tidak membahayakan kerana ianya cepat larut dan sebati dalam badan.
Haa ini ada sedikit testimoni pelanggan yang pernah menjalani rawatan filler ditempat kami.

Testimoni 


Saya Vina, muka saya bulat dan nampak kendur di wajah saya membuatkan saya rasa rendah diri, hilang keyakinan diri kemudian saya cuba untuk menyelesaikannya sehinggalah saya terjumpa iklan tentang rawatan Filler di Facebook. Saya terus menghubungi konsultant. Pada hari temujanji saya berjumpa dengan pakar dan membuat scan analisis dahulu. Pakar mencadangkan saya supaya membuat filler dan anti graviti. Rawatan ini bertahan 5 tahun. Selepas membuat rawatan ini, muka saya nampak  uda dan masalah yang saya hadapi pun hilang. Terima kasih Marissa.

VINA, 32 TAHUN.

JOM DAPATKAN RAWATAN FILLER INI SEGERA. TEKAN NOMBOR DIBAWAH INI UNTUK TERUS BOOK TEMUJANJI ANDA BERSAMA PAKAR KONSULTAN KAMI 💓





Comments

Popular posts from this blog

BENGKEL MARISSA ( Mengupas masalah hormon)

kini kurus dengan lebih mudah dengan adanya rawatan teknologi baru redlight di Marissa

HAPUSKAN PIGMENTASI TANPA RASA SAKIT HANYA DENGAN TEKNOLOGI BARU REDLIGHT DI MARISSA